05 november 2006

Spisning og sokker

Igår var vi på Aagaard Kro og spise. Anledningen var at Frank havde haft meget overarbejde, og firmaet ville så forsøge at råde bod på det ved at give middag et sted efter eget valg.

Jeg kan kun sige, prøv det, de laver exceptionelt god mad. Det kan godt være det er dyrt, men det er prisen værd.

I dag vil jeg forsøge at lave en boomeranghæl for første gang. Jeg er nemlig ved mit første forsøg på at strikke sokker fra tåen og op. Jeg har fået uvurderlig hjælp af Christa og så har jeg hentet hjælp på Helles hjemmeside, nærmere bestemt i hendes arkiv, juni 2006. Og jeg har meddelt manden i mit liv, at jeg skal lære noget nyt strik i dag, så ved han godt han ikke skal forstyrre. Han er nu rar.

Oven i at jeg forsøger at blive frisk igen efter min operation, er jeg i denne weekend blevet forkølet for første gang i mindst 3 år. Træls, for jeg kan ikke lægge mig syg de næste 2 dage i hvert fald. Vi starter nyt regnskabsprogram på arbejde i morgen, og tirsdag skal jeg lige lære hvordan man laver automatiske betalinger.

Det værste er, synes jeg, at jeg ikke har overskud til at passe min kur, det lykkes kun fordi Frank står for maden i vid udstrækning, og når så stofskiftet er helt i bund, så kan I jo nok se, der ikke skal meget til at slå mig ud af kurs, for helt ærligt, jeg har rygrad som en regnorm. Og her syntes jeg lige det gik så godt, øv!

Jeg håber, det enten retter sig af sig selv (hospitalet vil holde øje med det i hvert fald 1 år efter operationen) eller også at jeg får noget som kan hjælpe.

Ingen kommentarer: