03 marts 2007

Marts måneds opgave

Jeg vælger, efter at have læst månedens opgave på Webstriks KAL, at springe over denne gang. Opgaven lyder på at strikke i selvstribende garn, og det har jeg gjort så rigeligt, at jeg fortrækker, at gøre noget ved de projekter jeg allerede har gang i.

Min entrelac er jo i selvstribende garn, men jeg tror nu ikke jeg når at blive færdig med den i marts.

Det ser måske heller ikke ud som om der sker noget på strikkefronten, hvis man kigger på min procentbars, men det gør der.

Lige nu er jeg ved at være færdig med den 1. kant til mit tæppe, men der er jo lige 3 mere der skal strikkes. Og da vores stue pt. er indrettet sådan, at hvis jeg vil se tv, mens jeg strikker, skal jeg sidde skævt, og så er det altså ikke lige til at sætte streger for hver pind jeg strikker, og det er jeg ligesom nødt til, når det drejer sig om snoninger.

Derfor strikker jeg på entrelac'en når der skal ses tv, og ellers på tæppekanten, når jeg ikke ser tv.

Ingen kommentarer: