07 marts 2007

Sjal

Jeg var i weekenden på besøg hos min bror og svigerinde.

Talen faldt på at strikke et sjal til hende, da jeg havde gået og tænkt på, at det kunne jeg jo gøre engang, hvis det havde interesse.

Hun fandt et kit fra Netto frem på et hæklet sjal i mohair, men der satte jeg grænsen. Jeg vil ikke hækle i mohair. Så derfor endte det med, at jeg strikker et sjal på p. 8 til hende. Jeg tror hovedsagen er, at det bliver let og luftigt. Jeg strikker efter en model i Skønne Sjaler, som jeg lige nu ikke kan huske hvad hedder, men Annette L. har strikket mange af netop den model.

Ellers har jeg ingen energi. Det utænkelige er sket, jeg har næsten ikke lyst til at strikke. Faktum er, at selv om jeg sover mine 7½ time om natten, kan jeg sagtens sove, når jeg kommer hjem fra arbejde, og det er stadig ikke noget problem at sove igen, når jeg skal i seng.

Og med alle de grøntsager jeg spiser, 600 gr om dagen + 4 stykker frugt, så burde jeg have meget mere energi.

Men jeg tror nok, jeg ved, hvad der er galt, det er stofskiftet, efter jeg blev opereret i efteråret for struma, som er helt i bund, og derfor er skyld i denne træthed.

3 kommentarer:

Annette sagde ...

Hej Inge
Det må være "Sommerfugle-sjalet" du mener...
Det er et let mønster og lækkert som færdigt sjal.....

Pia sagde ...

Hej Inge

Hvor træls med din manglende energi. Jeg håber snart du får det bedre, vi kan da håbe, nu der er bedre vejr på vej!

Pas på dig selv ;-))

Knus Pia C

Tina sagde ...

Ikke sjovt med trætheden. Jeg kender det desværre for godt! Jeg er også struma opereret, hvor de fjernede 90% af min skjoldbruskkirtel!! Idag ville jeg næsten ønske jeg aldrig havde gjort det for jeg har stadig lige meget bøvl... noget af det bare med modsat fortegn nu :)

Varme tanker til dig!!