16 marts 2007

Træthed

Nu har jeg været ved læge, og jeg har fået svar på nogle blodprøver.

Min træthed skyldes (som ventet) mit meget lave stofskifte, så jeg har i dag fået ordineret nogle piller for/mod det, og skal tage 1 pille om dagen, mon ikke jeg kan overkomme det.

Men det er jo ikke godt med denne træthed, for ...

jeg gider næsten ikke strikke, har ikke strikket om aftnen i flere dage, og det går jo virkelig ikke, for på den måde får jeg jo aldrig brugt noget af mit garnlager.

Jeg er så heldig, at jeg får penge tilbage i skat, og de skal bl.a. bruges på (når mit indkøbsforbud udløber) moskusoksegarn, og der skal være nok til et sjal.

Ellers skal de bruges på...

Strikkefestivalen i oktober. Yes!

Men jeg må være syg, jeg har ikke lyst til at købe garn, så I kan nok forstå, jeg bliver nødt til at blive rask, ellers går det galt for alle de dejlige garnpushere jeg plejer at støtte.

2 kommentarer:

Annette sagde ...

kære Inge
Håber at tbl. vil hjælpe dig - at strikkegenet bliver forstyrret af træthed er jo en ganske ubehagelig bivirkning...
Glæder mig også til strikkefestivallen - det bliver ganske spændende....
God weekend
Annette

Pia sagde ...

Hej Inge

Jeg håber da at pillerne kan hjælpe dig. Det er ganske modbydeligt At gå rundt og være træt hele tiden. Glæder mig til at se den lille babytrøje du er i gang med nu!

Hav det godt ;-))

Knus Pia C