19 januar 2008

I onsdags...

syntes jeg det var en rigtig træls dag. Jeg læste nemlig at Hanne V. var kommet på hospice, det er synd for hende.

Jeg er ikke god til at takle den slags nyheder, og da jeg var på arbejde, da jeg fandt ud af det med Hanne, bad jeg om at måtte få fri resten af dagen.

Når den slags sker, får jeg ædeflip. Det er for mig en "naturlov", men da jeg synes jeg ville forkæle mig selv lidt, gik jeg i gang med at lave strikkeprøve på Gloria. Jeg fik da også startet, så derfor kan der nu under WIP ses Gloria.

Om aftnen havde jeg besøg af Pia C. og vi havde et par rigtig hyggelige timer med strik, men nok mest med snak. Det bliver ikke sidste gang det sker, heller ikke selv om jeg flytter til Jerlev om 14 dage.

Vi er i dag begyndt at pakke, sortere og smide ud. Indtil nu er hele 4 sorte sækker med tøj og sko blevet sendt til genbrug. 2 lamper er endt i det nye hus, selv om vi officielt ikke har overtaget det endnu, men sådan at vi kan have lys når vi kommer forbi, og ser hvordan det går.

Økonomien er der også kommet styr på, så nu kan jeg i hvert fald sove godt om natten. Hader når der ikke styr på den del af mit liv, så skide værre med at jeg måske ikke har ret mange penge, bare jeg ved hvad jeg har at leve for.

Jeg har lige besluttet, at jeg vil trævle mit Feather and Fan tæppe op. Det skal hækles, og da jeg ikke lige er så meget til det, vil jeg i stedet strikke et Cabin Log tæppe. Det bliver i rester af strømpegarn.

Ingen kommentarer: