12 januar 2008

Jeg kan ikke...

beslutte mig til om jeg skal melde mig til brug af dit garnlager 2008.

Der er nemlig ikke så strenge regler som sidste år, jeg skal selv sætte grænserne. Og jeg ved jo jeg har rygrad som en regnorm.

Men måske skulle jeg melde mig, for så kan det være jeg bedre kan lade være med at købe garn.

Jeg tror sgu jeg gør det. Puha.

Men hvilke regler skal jeg sætte op for mig selv.

  1. jeg har indkøbsforbud i 3 mdr. fra i dag - 12. januar 2008
  2. jeg må kun købe garn ved Strikkefestivalen 2008
  3. hvis jeg alligevel køber garn, bliver min straf forlænget med 1 mdr.
  4. jeg vil forsøge at forlænge med 3 mdr. ad gangen, hvis de første 3 mdr. lykkes
  5. jeg må få alt det garn foræret, som folk vil give mig, jeg må dog ikke få nogle til at købe for mig, det er snyd!

Mon ikke jeg godt kan overholde disse enkle regler.

1 kommentar:

Annette sagde ...

kære inge
dine regler er jo en begyndelse...
kh
annette