05 april 2008

SuperKarla KAL

Opdatering på SuperKarla.

Jeg er nu ved firkant 21 efter lidt vanskeligheder med firkant 20.

Jeg tror bare, jeg skal have et læsekursus, eller et kursus i at slippe forudfattede meninger. Jeg ville have der stod 2 sm, men nej der stod 2 m, og så gav det hele mening igen. Godt jeg har pigerne fra Webstrik, som altid er gode til at hjælpe.

Jeg tror jeg trænger til en weekend, hvor jeg bare skal hygge, men det er jo ikke sikkert Frank synes det samme.

I aftes var jeg ud at spise med pigerne fra kontoret. Vi havde det rigtig hyggeligt, men da Frank skulle hente mig, syntes jeg ikke det var sjovt. Havde lige glemt at vi er flyttet 8 km uden for Vejle, så det ikke kun tager 5 min., men derimod 15 min. at komme til det aftalte opsamlingssted. Og når så de begynder at kaste med flasker (dog ikke efter mig), de unge som er i byen, syntes jeg lige pludselig godt, han kunne have kørt lidt stærkere. Men bortset fra det, var det en hyggelig og sjov aften med god mad og godt selskab.

Mon det er mig, der er ved at blive gammel, for jeg vil hellere holde mig ædru, uden dog at fornægte øl eller vin til maden, end at ligge med tømmermænd, så jeg er i stand til at strikke i dag.

Ingen kommentarer: