12 april 2008

SuperKarla KAL

Opdatering på Super Karla.

Jeg er nu ved næstsidste trekant, så mangler jeg næsten kun kanten.

Opdatering på tæppe af restegarn:

Er ca. halvt færdig med kanten, så det kan også snart ses afsluttet.

I dag skal jeg på strikkecafe i Ry, nærmere bestemt hos Garngalleriet. Samtidig er det vist den dag mit selvvalgte garnindkøbsforbud udløber. Jeg tror ikke jeg forlænger det, men det er nu mere fordi jeg synes jeg har styr over det med at købe garn.

Det skal lige fortælles at jeg i onsdags var hos Garn & Design, min lokale garnpusher i Vejle, og bruge det gavekort jeg fik i fødselsdagsgave. Jeg købte garn til Jazz, et sjal fra DesignClub.dk. Det var i overensstemmelse med reglerne, har spurgt forkvinden PiaT, som mente det var ok, når nu det var et gavekort bestemt til garnkøb, jeg havde fået i fødselsdagsgave, heelt tilbage i januar.

2 kommentarer:

Anette sagde ...

Hej Inge.
Vi ses i Ry.
Hilsen Anette

Annette sagde ...

Håber du havde en god tur til Ry...jeg havde tænkt på selv at tage afsted, men kom ikke så langt....
kh
Annette