01 juni 2008

Ugens opdatering - uge 22

Jeg er næsten færdig med Baby i rib, mangler ca. 3 cm.




Gloria har jeg næsten ikke fået rørt i denne uge. Jeg lavede den fejl, at jeg læste resten af opskriften, og gik lidt kold i tanken om det der skal sys, når jeg engang er færdig.




Jeg er blevet færdig med Tørklæde i påfuglemønster, som jeg købte som kit, da jeg var på Strikkefestival sidste år. Jeg håber at når det bliver blokket, at det så kommer i nærheden at de 130 cm, som der står i opskriften, for jeg synes godt nok det er lidt kort lige nu.



På Promenade mangler jeg kun 5 pinde, så skal jeg tage de første 80 m fra.




Lige et stemningsbilled fra igår. Vi fik hentet nogle af vores havemøbler hos svigermekanikken. De blev stillet hos mine svigerforældre da vi flyttede, og så er vi bare så priviligerede, at vi får dem retur i istandsat tilstand.

Ingen kommentarer: