23 juni 2008

Ugens opdatering - uge 25

Som sædvanligt (næsten) er dette indlæg uden billeder.

Jeg er kommet rigtig langt på Promenade. Det hjalp at være til WWKIP i Ry, jeg fik strikkelysten/-glæden igen.

Desuden er jeg startet på en trøje til Karoline i Cottonbaby fra Gepard. Den bliver lyslilla og i str. 6-12 mdr. Så må vi håbe forældrene synes om den, men det gør de nok, de er nemlig ikke svære at gøre glade.

I torsdags fik jeg en mail fra manden min (Frank). Skal du noget i weekenden? Nej, det mente jeg ikke, men det skulle jeg. Han inviterede nemlig på weekendophold i Odense, på Næsbylund Kro. Vi havde en rigtig hyggelig weekend, hvilket også er årsag til denne uges sene opdatering.

1 kommentar:

Fríða sagde ...

hvor er han dog bare altid söd ved dig, din mand! pas godt på ham!
kh.fra Island
Frida