10 juli 2008

Besøg

I morgen får vi besøg af min "gamle" veninde og hendes mand samt måske datteren. Men da hun er teenager, kan det være, der i sidste øjeblik viser sig noget, som er meget mere interessant end at tage med mor og far til Jerlev.

Lene (min veninde) har jeg kendt siden vi stod i lære sammen, heeelt tilbage i starten af 80'erne, ja altså 1980'erne :-)

Det er første gang, de skal besøge os i vores nye hus.

Jeg har lige erfaret at min niece, Jannie, hendes mand, Jan og deres 2 piger, Kathrine og Karoline, kommer på besøg på lørdag. Så nu får jeg da travlt, jeg skal være færdig med trøjen til Karoline. Heldigvis har jeg taget mig sammen i denne uge, så nu mangler jeg kun de 2 ærmer og halskanten, hvor maskerne er samlet op. Den er, meget heldigt, i str. 6-12 mdr.

Ingen kommentarer: