06 juli 2008

For meget tv

Puha, jeg tror, jeg har set for meget tv i dag. Jeg har set 2 afsnit af Barnaby, som vi havde optaget de sidste par lørdage + noget Tour de France, så jeg er kommet meget længere på trøjen til Karoline.

Jeg er blevet færdig med ryggen og det ene forstykke.

Jeg ved ikke, hvad der er med den opskrift, men indimellem synes jeg, jeg strikker mere tilbage end frem.

F.ex. skal forstykkerne være 26,5 cm før der lukkes af til hals, fint, det strikker jeg, lukker af som der står, og skal så lige måle, hvor meget mere jeg mangler at strikke, før jeg lukker skulderen af. Ha, jeg har mindst 1 cm for meget, pille op og strikke fra halsudskæring igen. Godt det kun er str. 6-12 mdr.

Gad vide hvordan designeren lukker af, siden cm ikke passer i forhold til ryggen.

Og så vil jeg endda lave en mere i barselsgave til Anja og Ole.

Opskriften er denne fra Uldstedet, købt hos Garngalleriet.

Ingen kommentarer: