01 februar 2009

Lidt opdatering

Jeg er ved at være langt på Franks sweater. Jeg er næsten færdig med det første ærme. Så fremad går det da.

Igår var jeg på strikkecafe, men havde valgt at tage Dominosjal med, da det ikke kræver så mange forskellige farver garn som Franks sweater.

Jeg købte næsten ikke noget. I hvert købte jeg ikke garn. Jeg købte et par nye dominopinde, da dem jeg strikker med er meget skæve. Desuden købte jeg en opskrift af Marianne Isager, nemlig ? Den har åbenbart ikke noget navn, men det er en kortærmet bluse, hvor opskriften er både til håndstrik og maskinstrik. Jeg kan ikke engang finde den på hendes hjemmeside.

På strikkecafeen fik jeg åbenbart inspireret et par stykker, der gerne ville igang med dominostrik. Rart at man kan være en inspiration.

Ingen kommentarer: