05 februar 2009

Pakhusstrik

Jeg var til Pakhusstrik i aftes i Fredericia. Bente Geil var der for at fortælle om sit designervirke.

Hun fortalte vidt og bred om sine modeller, og bagefter solgte hun opskrifter og garn.

Der kom vist lige lidt med hjem på matriklen. Jeg købte opskrifter og garn til:

Skumfidus
Vestpå
Bellasjal
Livstykkesokker

Jeg har i dag været til kontrol på hospitalet for min struma. Nogle af tallene er for lave og andre for høje. Skal til kontrol allerede om 2 mdr. øv. Jeg føler, det er spild af tid, da jeg ikke føler mig syg, men fornuften ved jo også, at det er for mit eget bedste at komme til disse kontroller.

Jeg har fået en vane med at besøge Garn og Design i Vejle efter disse kontrolbesøg. Det er ikke altid jeg køber noget, men det er en lise at gå og kigge på modellerne og mærke garnet.

I dag var jeg dog nødt til at købe et enkelt nøgle, da jeg mangler til ca. 10 p i en farve på Franks trøje. Hvis jeg strenger mig an, kan den godt blive færdig i dag. Det er ikke sikkert, da jeg ikke ved, om jeg gider sy den sammen i dag.

I aften skal jeg besøge en "gammel" veninde som bor i Kolding, jeg tror ikke, jeg har set hende i næsten 6 mdr. Tiden går, og der sker så mange ting, men det kender I sikkert alt til.

Sidste torsdag stod der en buket uden for døren, da jeg kom hjem fra arbejde. Det var fra banken i anledning min fødselsdag ugen før. De undskyldte, at de havde glemt den. Men da den jo havde stået ude i frostvejret, forventede jeg ikke den holdt særligt længe. Men nu 1 uge senere er det kun de 3 roser som er visnet. Resten står nok så flot.

Jeg havde ellers planlagt, at jeg ville til Lund+Lund's 5 års fødselsdag både i dag og i morgen, men efter mit garnkøb i aftes, tror jeg, jeg bliver hjemme.

1 kommentar:

Kludemutter sagde ...

Ja, det var en rigtig god aften vi havde. Har været hos Lund idag, holdte mig i skinnet, men kun fordi jeg skal ned og have garn til mini i morgen ;O
Yt.