21 juni 2009

Bluse til Esben

Jeg er næsten færdig med blusen til Esben, mangler lige 2 kanter og så sy knapper i. Bagefter skal der strikkes en trøje med hætte i de samme farver.

Jeg har nu styr på, at jeg skal til Flensborg den 16. og 28. juli. Jeg skal til tandlæge dernede, og må indrømme, jeg er en kylling. Ikke med hensyn til tandlægen, nej, men det at skulle køre og parkere i en by, der på mig, virker som en by med meget trafik. Derfor har jeg fundet på, at jeg jo kunne tage toget. Men nej, for at kunne være ved tandlægen kl. 15.30, skal jeg hjemmefra kl. 8 om morgen, og er så først hjemme igen kl. 22.

Nå, ny ide må udklækkes. Hvad med tog fra Padborg - går heller ikke. Nå, hvad så med bus, det er straks bedre. Men det er nu bedst med bus fra Kruså til Flensborg ZOB, det tager 20 min ca. og den kører hvert 20. min. Så kan jeg parkere bilen i Kruså, jeg kan stadig nå en halv arbejdsdag, have noget tid i Flensborg, hvis jeg vil, og så være hjemme omkring kl. 19.

Vi har nu fået lavet trappetrin ud for diverse terrassedøre. Når de er tørre (mandag) må vi bruge dem. Dejligt, så er det nemt at komme ud fra stuen og soveværelset. Ingen høje trin.

Fredag var vi til fødselsdag hos min søster. Puha, hvor en lækker middag. Champagnesuppe, fyldt mørbrad med små ovnbagte kartofler og salat, og til dessert fragelite med jordbær. Mums, det var godt. Om jeg forspiste mig, gæt selv!

Ingen kommentarer: