31 juli 2009

Bamseline

Denne uge dame er flyttet ind på matriklen.

Hun hedder Bamseline, og er fra Build-a-bear.

Grunden til at hun er flyttet ind er, at jeg elsker bamser, og at jeg lige siden, jeg hørte om build-a-bear, har haft lyst til at få min egen personlige bamse. Desuden har jeg mange opskrifter på tøj til hende, både strikket og syet. Nu er syning ikke lige det jeg gider, men strikke det gider jeg. En anden bonus er, at så kan det være jeg får brugt nogle af alle mine rester.

Heldigvis synes min mand ikke jeg er tosset, og dog, måske gør han, men han siger det ikke.

2 kommentarer:

Anette sagde ...

Hej.
Ja jeg har altså også min helt egen bamse. En rød kat der hedder Magnus. Han er fast inventar i sofaen.
Så vi er nok lidt skøre.....

Fríða sagde ...

ej, hvor er hun dog söd! glæder mig til at fölge med når hun får nyt töj.
kh.fra Island
Frida