18 juli 2009

Esbens hættetrøje

I søndags blev jeg så færdig med Esbens hættetrøje.

Jeg har så meget garn tilovers, at jeg laver en raglan oppefra og ned til ham også. Det bliver spændende at se, om jeg kan lave hele bluse i de striber jeg er begyndt på, eller om ærmene ender med at blive ensfarvede.

Jeg er allerede nået til bullen, så jeg synes selv det går stærkt.

I torsdags var jeg så endelig ved tandlæge i Tyskland, nærmere betegnet Flensburg. Det gik fint. Jeg fik taget aftryk, og den 28. juli skal jeg så hente bidskinnen. Sidst jeg fik lavet en var det til overmunden, men denne gang bliver det til undermunden, da jeg fik sagt til tandlægen, at jeg syntes jeg havde svært ved at trække vejret med den i overmunden. Håber så bare, det er bedre.

Her i Jerlev fik vi 2 mm at det lovede skybrud. Mon vi bor i en tørkelomme?

Ingen kommentarer: