11 august 2009

Fødselsdag

Vi holdt jo 90 års fødselsdag i lørdags. Vi synes selv, vi havde en dejlig dag med masser af glade gæster og dejlig mad.

Vi havde ønsket os gavekort til Tantes Have i Fredericia, da vi der havde set et springvand, vi gerne ville have.

Det købte vi så igår, og mangler nu bare at sætte det op, men det bliver vist først i weekenden.

På strikkefronten går det ikke så godt. Jeg har faktisk først haft energi til at strikke her til morgen, ellers har jeg ikke strikket siden i fredags.

Jeg var ved fys igår pga. ryggen, men der er håb. Han mener, at vi sagtens kan få rettet op på det, som gør, at jeg har smerter, så jeg nogen gange næsten ikke kan gå eller sidde for den sags skyld. Det er jo godt han kan hjælpe, for det er ikke godt, hvis jeg ikke kan sidde, da mit arbejde ligesom består af at sidde foran en pc 8 timer om dagen. Heldigvis arbejder jeg et sted, hvor det ikke gør noget, hvis man lige går en lille tur rundt i huset.

Torsdag skal jeg mødes med min søster i Århus, og vi skal på bytur om eftermiddagen. Til aften kommer så Frank, og vi bliver og får vores aftensmad, før vi kører hjem. Det skal nok blive hyggeligt, og det bliver da også dejligt at se Sofus (hunden) igen.

Ingen kommentarer: