14 august 2009

Ferie + feriestrik

Vi har ferie i denne tid.

Efter vi havde holdt fødselsdag tog vi i sommerhus. Det er jo ren afslapning med bl.a. strik.

Onsdag var vi en tur på Fur, hvor der er meget flot. Frokosten indtog vi på Fur Bryghus, den var lækker. Vi besøgte også Dundines Vævestue, og sshh, jeg købte et ngl. garn lavet af den pels, buffalo'en smider. Uha det var dyrt, men prøves skulle det. Jeg har altså ikke fortalt Frank noget. Torsdag mødtes jeg med min søster i Århus, og senere kom Frank til.

Jeg fik både onsdag og torsdag strikket en del til barselsgaven, så nu mangler kun kanter og montering. Da det ikke lige var det, jeg havde lyst til at "slås" med i toget fra Ikast til Århus, startede jeg op på Theas julegave, som er en spenser, som var i Hendes Verden tilbage til engang i foråret.

Ingen kommentarer: