18 august 2010

Beslutning

Jeg har besluttet at flytte alle igangværende strikketøjer ned under ufo’er undtagen den jeg lige strikker på pt.

Beslutningen skyldes, at jeg skal have lavet nogle børneting først. Bl.a. veste til naboens piger, da Emilie har fødselsdag i oktober. Resten er julegaver og kan derfor ikke nævnes.

Vores internet kommer ikke til at virke før fredag, så det er stadig den adgang, jeg ikke ved en disse om, og som jeg derfor ikke har villet benytte. Men engang i mellem må man jo give sig, det er ikke til at holde ud mere, at vi ikke (officielt) har adgang til internettet.

I have decided to move all my knitting to ufo’s except the one I’m knitting on right now. This decision is caused by the fact that I have to knit 4 things for children, incl. wests for my neighbors girls. The rest are christmasgifts and therefor I can’t write what they are.

Ingen kommentarer: