22 august 2010

Lidt strik

Esbens bluse

Jeg er i ferien blevet færdig med blusen til Esben. Godt jeg havde ekstra garn, for jeg brugt over 1 ngl. af den lyseblå, og skulle iflg. opskriften kun have brugt 1 ngl. Jeg har som altid til Esben lavet aktuel størrelse, men længden fra næste størrelse.

Jeg er ved 1. ærme på trøjen til Mathilde, så mon ikke jeg bliver færdig i den kommende uge.

I have finished the sweater for Esben. I’ve used more yarn of the light blue, than the pattern said. I’m glad I got extra yarn, so it wouldn’t be a problem. I have made the actual size but used the length for the next size.

I have started the 1. sleeve for the cardigan for Mathilde. I think I will finish it this week.

1 kommentar:

Ulla-Bella sagde ...

Det var en flott genser du har strikket:)