27 september 2010

Familieweekend

Vi har været på familieweekend den forgangne weekend.

Mens vi havde en rigtig hyggelig weekend, med masser af lækker mad og hyggelig snak, havde Jannie (min niece) besøg af ham her.

Tak til Birgith for et dejligt arrangement.

Jeg fik strikket boleroen til Mille færdig, og da vi kom hjem fik jeg hæklet kanter.

Men på et eller andet plan synes jeg nu det er utroligt. Jeg har et helt ngl. af bundfarven tilovers fra hver af de 2 boleroer. Så nu har jeg 100 gr. lilla bomuldsgarn og ca. 74 gr. af kontrastfarverne (tilsammen), som jeg ikke lige ved, hvad jeg skal bruge til, men de bliver jo nok brugt en dag.

Nu skal jeg så i gang med julegaver til Jannies piger, og så bliver der ikke røbet mere, da Jannie og måske Jan (manden) læser med.

Gad vide om vi så skal til at sige De til Jannie?

Ingen kommentarer: