18 november 2010

Gastrisk Bypass

Jeg har efter lange og mange overvejelser besluttet at jeg vil have en gastrik bypass.

Hele min omgangskreds, mit arbejde, min familie (både min egen og min svigerfamilie) og ikke mindst Frank støtter op om projektet, og synes det er en god ide.

Jeg har erkendt, at jeg ikke kan tabe det der skal til af egen vilje. Jeg kan tabe 20 kg, men tager dem så på igen over nogle år.

Jeg er nået en alder, hvor jeg er begyndt at tænke på alderdommen, i den forstand, at jeg gerne vil være slank inden jeg bliver gammel og andre skal tage sig af mig. Måske det lyder sygt, men sådan er det. Og hvem ved, måske jeg får min tabte ungdom tilbage.

Jeg har lavet en side med en slags dagbog, så kan de som har interesse i emnet kan læse med og de som hellere vil læse om det, jeg plejer at skrive om, kan "nøjes" med at læse på forsiden.

Det skal for god ordens skyld lige nævnes, at jeg ikke modtager og ikke tolererer diverse gode råd og kommentarer i denne forbindelse. Det har jeg et helt andet forum til. Tag det ikke fortrydeligt op, men jeg orker ikke folks bemærkninger selvom de er givet i en god mening.

Det er min beslutning og min alene.

Jeg sætter pris på at folk accepterer dette. Tak.

Ingen kommentarer: