27 november 2010

Palet - billeder

Palet - forsidePalet - ryggen 

Her er så de lovede billeder af Palet.

Jeg mangler stadig at tage mig sammen til at få den vasket.

Til gengæld har jeg været ude og skovle sne 3 gange siden i kl. 22.30 i aftes. Manden er sendt ud og handle. Det er et godt bytte, jeg hader at handle. Ikke shoppe, men at handle. Kedeligt og så alle de umulige unger som er med deres forældre, som ikke opdrager på dem, så vi andre kan holde ud at være i samme butik. Nogle gange sker det jeg får sagt noget, og tænk sig, det virker.

6 kommentarer:

Anette sagde ...

Hvor er din palet blevet flot.
Og vi er enige i det med de umulige unger. Desværre er det jo ikke ungernes skyld, men forældrenes.

Helle sagde ...

Den er superskøn ;-))
Enig med at være fri for at handle ,gider heller ikke umlige sure unger -)

Fríða sagde ...

uuhh, den er flot! sikke nogle lækre farver du har valgt. mht unger i butikken, jeg tog selv aldrig mine unger med for at handle og kan slet ikke forstå at det skal være nödvændigt at slæbe dem med, de nyder det ikke og det er jo netop derfor de bliver irriterede og ikke orker at opföre sig ordentligt, så det er jo lige som du siger mest et forældreproblem.
kh.fra Island
Frida

Annette sagde ...

Kære Inge.
Hvor er den blevet flot - og sikke skønne farver den er strikket i...
Det forstås hvis det bliver en "hænger"...

Pia sagde ...

Uh den er flot Inge...

Familien Holm Ebling sagde ...

Hej Inge
den er bare helt vildt flot.

knus Jannie