28 november 2013

Degnen

Jeg var næsten færdig med at sy Degnen sammen i mandags, manglede kun at sy ærmerne i, da jeg opdager, jeg har lavet fejl i mønstret.

Jeg har strikket 4 pinde for meget, lige i øjenhøjde OG på forstykket.

Degnen blev lagt til side, og sokker og hue blev strikket i stedet for.

Tirsdag tog jeg mig sammen og fik pillet det op, som skulle pilles op. Belægning, krave og ca. et halvt forstykke.

Lige nu (torsdag) er jeg næsten færdig med forstykket, og mangler kraven og belægningen.

Så skal ærmerne syes i, og der skal købes lynlås, som skal monteres.

Så jeg tror nok jeg når det inden jul. 😃 🎄

3 kommentarer:

Susanne sagde ...

Godt gået ! Surt at pille op, men ellers var den jo lige til at smide ud.... du ville jo ikke ku' holde ud at kigge på den :-)
Knus
Susanne

Anette sagde ...

Træls men nødvendigt. Men du når det jo alligevel.

dqpage sagde ...

Den glæder jeg mig til at se :o)