23 november 2013

I går og i dag

I går var Frank og jeg inde og se Mette Lisby i Torvehallerne i Vejle. Billetterne var nogle jeg gav Frank i fødselsdagsgave, helt tilbage i august. Vi startede dog med at spise i Væksthuset, som er Torvehallernes cafe. Vi fik dejlig omelet og julefadøl til, og vi sluttede af med kaffe.

Dernæst med elevator til 3. sal, hvor scenen ligger.

2 x 45 min. show, som var forrygende sjovt. Meget bedre end forventet. Jeg grinede så tårerne trillede. Det siger jo lidt om, hvor sjovt det var.

Aftnen sluttede med at vi delte en øl, da vi kom hjem.

I dag er en dag hvor jeg afslutter ting.

Startede i morges med at lukke af og hæfte ender på en sok.

Dernæst læste jeg den bog færdig, som jeg var ved og nu strikkes det sidste på Degnen.

Den bliver dog ikke færdig i dag, da der skal købes en lynlås. Det bliver ikke før tirsdag, når jeg alligevel skal til staden.

Ingen kommentarer: