22 oktober 2005

Ændringer

De sidste par dage har jeg arbejdet på at få lagt fotoalbums og deslige ind på min blog. Det er med henblik på, at jeg på et tidspunkt skipper min hjemmeside.

Jeg synes selv det lykkes meget godt, men der mangler stadig meget arbejde. Jeg har dog god tid, da abonnementet på hjemmesiden først udløber om ca. ½-1 år, hvis jeg husker rigtigt.


Med hensyn til strik, så går det stærkt fremad med barnevognstæppet, som vist mere bare er et tæppe i miniformat. Ca. 70x70 cm, når det er færdigt.

I dag vil jeg dog strikke de sidste par pinde i mønstret på den babybluse, som jeg også gerne skulle være færdig med inden niecen skal nedkomme sidst i november. Så I kan nok se jeg er ved at have travlt.

Jeg har den sidste måned gået og døjet med min ryg. Det resulterede i, at vi i onsdags bestilte nye senge, men desværre er der leveringstid, så de kommer først til december. Men vi glæder os, for det er lige dem, som vi har snakket om, vi alligevel skulle have på et tidspunkt. Tidspunktet kom så bare før end beregnet. Et forsigtigt JUHU! for jeg ville nu hellere være smertefri.

1 kommentar:

Vivian sagde ...

Hej Inge, jeg synes det er en rigtig fin blog du har fået gang i hér - og jeg må have glemt at blogline dig første gang jeg var forbi *G* men det er der rettet op på nu, så jeg kan følge med !!
;-))

KH Vivian
p.s. tak for sidst !