07 oktober 2005

Oktobersokker


Nu er jeg færdig med oktober måneds sokker i Sokkeklubben, dermed mangler jeg kun 2 par for at være med i konkurrencen, hvor vi som gennemfører, vinder håneretten over de som ikke gennemførte. Ikke fordi jeg vil benytte mig af denne ret. Jeg var selv ved at sige fra engang i sommer, men jeg har dog holdt ud. Nu er der så gået sport i at gennemføre, jeg mener, når nu jeg kun mangler 2 par.

Ellers glæder jeg mig vanvittigt til i morgen, da skal jeg til Strikkefestival med Webstrikkerne i Silkeborg. Festivallen er fra fredag til søndag, men man kan melde sig til som man har lyst.

Jeg har kun et problem, jeg kan overhovedet ikke finde ud af, hvilke strikketøjer jeg skal have med, og hvad jeg vil vise frem.

Det kan da vist kaldes et luksus-problem af de store.

Jeg har allieret mig med min mand, så han kører mig til Silkeborg og henter mig igen, når jeg vil hjem. Det bliver jo først engang hen på aftnen, da jeg har tilmeldt mig middagen, og som den store egoist jeg er, er det altså at han skal hente mig (så har han jo også bilen om dagen), og så kan jeg drikke rødvin til maden, hvis jeg har lyst.

Ingen kommentarer: