15 januar 2006

Billeder

Ja, nu har jeg endelig fået taget mig sammen til at tage billeder, det både af garn og tæppefirkant, så her er de.






Tæppet kan I se i det nye album Tæppeknitalong.

Jeg har jo helt glemt at fortælle at jeg blev færdig med firkant #1 i går, men det var nok fordi vi om formiddagen var til glo-barnedåb, og derefter ude at spise frokost. Og om eftermiddagen var jeg jo ved at prøve at finde ud af min nye "puter" fra Dell.

Den går det til gengæld langsomt med at få til at virke, så for at få lagt billeder ind i denne post, måtte jeg tænde den gamle pc, for jeg kan ikke finde cd'en med programmet på til kameraet. Og da jeg jo helst vil bruge den nye, har jeg lagt billederne ind på den gamle, uploaded dem til de respektive steder og albums, for derefter, at lave resten på den nye pc.

Men jeg bliver vel færdig med at flytte og gemme en dag, så jeg til den tid, har en billig pc'er til salg (måske). Det har jeg endnu ikke besluttet mig for.

Men jeg sover næsten altid dårligt, når det er fuldmåne, så efter 3 nætter med ca. 5 timers søvn, er jeg ved at være træt. Så jeg gider næsten heller ikke strikke.

Jeg nyder dog at årets knitalong ikke tager mere end 3 dage á ca. 1 time for at strikke en firkant (eller i hvert fald den første). Alle mine firkanter er med 60 m og 82 p, og så er det på p 6. Så resten af måneden kan jeg jo strikke må min ufoer. Jeg håber der kommer en ufo-konkurrence igen i år i webstrik, for så skal jeg have tilmeldt den sømandssweater jeg er ved på 2. eller 3. år til min mand, så kan det være den bliver færdig. Men så er der jo alle de andre ting, som også skal være færdig.

Og jeg "kom" da til at købe til en barneponcho i Netto i fredags, så den skal vel også strikkes, men det gør så at jeg også skal strikke en bluse til broren, og der er jo også lige en barselgave, men heldigvis først til sommer. Jo, når man sidder og skriver alt dette, kan man da få helt stress Image hosted by Photobucket.com.

Nu smutter jeg for maden er færdig!!!!!

Ingen kommentarer: