20 januar 2006

Endelig

Ja, så oprandt dagen endelig. Dagen er selvfølgelig min fødselsdag. Den skal fejres med veninderne, da manden er på kursus.

Indtil nu har jeg fået et armbånd af Frank, og af Pia har jeg fået 2 ngl. blå garn fra
Christel Seyfarth, 1 ps. Kongen af Danmark, 1 chokoladebar og 1 ps. guldkarameller.

Ellers har jeg fundet dette om min fødselsdag:


Your Birthdate: January 20

You are a virtual roller coaster of emotions, and most people enjoy the ride.
Your mood tends to set the tone of the room, and when you're happy, this is a good thing.
When you get in a dark mood, watch out - it's very hard to get you out of it.
It's sometimes hard for you to cheer up, and your gloom can be contagious.

Your strength: Your warm heart

Your weakness: Trouble controlling your emotions

Your power color: Black

Your power symbol: Musical note

Your power month: February



og jeg synes det passer meget godt. Lidt uhyggeligt, ik'.

Og i dagens anledning har jeg fået lov, både af manden og jeg selv, at starte et nyt strikketøj op. Men nu ved jeg slet ikke hvilket jeg skal vælge. Uha, livet er fyldt med svære valg.
Image hosting by Photobucket

2 kommentarer:

Pia sagde ...

Hej Inge,
Jamen, så skal du da have et stort tillykke med fødselsdagen fra mig. Nyd nu dagen med veninderne og det nye strikketøj... venter spændt på, hvad det mon bliver :-)))
Mange hilsener
PiaT - Køge

Anonym sagde ...

Kære Inge
tillykke på dagen.
De bedste hilsner fra
Annette LC...