26 januar 2006

De sidste gaver

I dag modtog jeg de sidste gaver fra fødselsdagsgruppen.


Af Kirsten fik jeg 2 ngl. Stripe fra Hjertegarn samt et stk. sæbe med duften af mandel.







Af Bente fik jeg 2 "ngl." pladegarn, som jeg allerede kan se omdannet til et sjal.





Så nu har jeg fået alle mine fødselsdagsgaver, og de var allesammen gode og brugbare.

På lørdag skal jeg på strikkecafe i Vejle, det glæder jeg mig til, for det foregår hos en af de lokale garnpushere, og det højner altid stemningen, når der er kaffe og hjemmebag, men mest af alt, at det foregår i en garnforretning. Jeg kommer næsten altid til at købe noget. Jeg ved allerede nu, at jeg er nødt til at købe nogle strikkepinde, for jeg købte jo et strikkekit fra Netto, et af dem med en poncho til små piger, og min strikkefasthed passer overhovedet ikke til den strikkepind som fulgte med. Så jeg regner med at tage kittet med og så få købt strikkepindene og startet op på ponchoen.

1 kommentar:

IF Stjernen sagde ...

Flere lækre gaver - du er godt nok heldig!
Jeg er ret vild med Stribe - er lige "kommet til" at købe 500 gram petrolfarvet på QXL :-)
Og pladegarnet er også skønt at strikke i - glæder mig til at se dit sjal. Kan rigtig godt lide de farver dit garn er i.
Og så lige et forsinket tillykke med fødselsdagen :-)
Knus Britta