24 august 2008

Ferien er slut

Øv, ferien er slut nu, så vi skal i gang med at lave madpakker og alt det man plejer at lave, når man går på arbejde.

Frank var uheldig i aftes. Vi havde netop sagt farvel til vores gæster, da Frank glider og slår sine ribben. Så nu har han trykkede ribben i både højre og venstre side. Stakkels mand. Så lige nu ligger han på sofaen og ser det sidste af OL. Så må vi jo se om han er i stand til at tage på arbejde i morgen. Kender jeg ham ret, tager han afsted uanset om han burde eller ej.

Vi havde besøg af mine søskende i aftes. Det er altså nemt at have gæster, når hver især har noget med.

Til forret fik vi Kirstens hjemmelavede hønsesalat, uhm!
Til hovedret fik vi ovnstegt hamburgerryg med halve bagte kartofler, salat og bønner.
Til dessert fik vi Birgiths hjemmelavede nøddekurve med hjemmelavet is (2 slags), også mums!
Og til kaffe havde Henning kransekage med. Derudover havde han vinen med til maden.

Puha, hvor var vi forædte bagefter, men hvor smagte det hele bare godt. Hamburgerryggen var slet ikke tør. Frank havde fundet opskriften her.

Vi var i formiddag til Tørskinddag i Tørskind Grusgrav. Jeg købte 2 små dækkeservietter i patchwork. De passer lige til, når vi skal have kaffe.

Jeg faldt i snak med en dame fra Røde Kors, og overvejer nu at blive medlem af deres nørklegruppe.

Og her i eftermiddag blev jeg færdig med den ene benvarmer til Frank.

1 kommentar:

Annette sagde ...

Æv for Frank, at han har trykkede ribben, det gør avs!...
Tørskinddagen er hyggelig..
God første arbejdsdag...den kan være sej...
kh
Annette