23 august 2008

Sokker

Jeg har strikket disse sokker til naboens piger. Jeg afleverede dem igår, og de faldt i god jord, i hvert fald hos moderen.

Så nu må jeg hellere komme videre med Franks benvarmere.

Ferien er ved at være slut, vi starter igen på mandag.

I dag kommer alle mine søskende. Da ingen af os har haft tid til at holde fødselsdag, for mit vedkommende var det i januar, og da skulle vi flytte 10 dage senere, har vi valgt at slå alle 4 fødselsdage sammen. Så Kirsten (den ældste søster) kommer med forretten, vi leverer hovedretten, Birgith kommer med desserten og Henning kommer med vin og kransekage til kaffen.

Jeg tror, vi får en rigtig hyggelig aften.

Jeg har besluttet, at i september skal der strikkes barselsgaver. Barnet er annonceret til at komme i december, men man ved jo aldrig med børn, de har deres egen mening om tingene, så derfor er jeg altid i god tid (i forhold til den planlagte dato) med at have tingene færdig.



Ingen kommentarer: