05 april 2009

Forår

Nu det er forår, skal vi jo have plantet hæk. Derfor havde Frank indkaldt til hæk-møde med naboerne. Vi var 4 husstande. Vi nåede frem til at vi skulle have liguster, og at den skal plantes i weekenden som starter fredag den 1. maj, da det viste sig, at de fleste har fri den fredag.

Ellers er jeg blevet inspireret af Siffe, og har vildt lyst til at blive færdig med alle mine ufo'er. Desværre er det et projekt som tager meget lang tid, men inspirationen skal udnyttes, mens den er der. Så lige nu strikker jeg på Shelly scarf, som er det projekt, som kan blive hurtigst færdigt.

På trøjen til Thea er jeg nået til ærmegab på bullen, og er startet på det 1. ærme, det er jo en trøje i raglan-stil med rundt bærestykke. Den bliver strikket i Mariposa - noget bomuldsgarn jeg købte i Aldi for nogle år siden.

Ellers går jeg og venter på, at lægen på hospitalet, skal ringe, for at fortælle om jeg skal opereres igen. Denne gang er det biskjoldbruskkirtlerne, som det er galt med. For 2½ år siden fik jeg fjernet den ene skjoldbruskkirtel og har siden gået til kontrol på hospitalet. Det generer mig ikke, at jeg måske skal opereres igen, men jeg vil bare gerne vide om jeg skal. Jeg er ikke god til usikkerhed.

Nu vil jeg ind og strikke og se programmet fra DK4 om strikkunst, det er optaget på videoen. Rart man selv kan bestemme, hvornår man vil se noget.

1 kommentar:

Annette sagde ...

Det lyder godt med at gøre UFO'er færdige...men jeg tror ikke det kommer til at "smitte" mig...