15 april 2009

Tæppe, besøg og nyt strikketøj

Da jeg igår skulle på besøg hos Annette, skulle jeg have et strikketøj med, hvor man kan strikke/snakke på samme tid. Derfor tog jeg mit tæppe i restegarn med, og blev næsten færdig med bane 4, jeg blev dog færdig med den i aftes, (så nu mangler jeg kun 6 baner).

Jeg har dog måttet konstatere, at både dominosjal og tæppe er for varme at sidde med om aften, når jeg ser tv. Så dem må jeg strikke på, når det bliver køligere - dvs. regn eller om morgen, hvor det ikke er så varmt.

Derfor tillader jeg mig i dag, at starte på fødselsdags-/julegaven til Esben. Jeg købte jo garn til den en lørdag vi var på tur i det sønderjyske. Det er en bluse og en hættetrøje fra Sandnes Garn, strikket i Lanett Superwash. Håber helt ærligt at strikkefastheden passer til p 3, da den ellers skal strikkes på p 2½, og det ikke lige er mig, jeg får ondt i hænderne. Det kan lige gå til en ribkant, men ikke en hel bluse.

Igår morges da jeg skulle starte min pc op, gjorde den underlige ting. Det gjorde, at jeg nu er ved at lægge alle mine billeder på Flickr, så jeg er sikker på, de ikke forsvinder ved evt. HD-nedbrud. Den har dog opført sig pænt lige siden, men det ville da være træls, at miste alle mine billeder.

Og endelig ringede lægen. Jeg skal ikke opereres, vi skal se tiden an, så nu går der i hvert fald indtil sidst i oktober, før det kommer på tale igen. Rart med et svar.

Ingen kommentarer: