08 oktober 2009

Ryggen + sjal

Jeg vil lige fortælle, hvordan det går med ryggen, hvis nogen skulle være interesseret.

Jeg har i dag fået andre piller, da dem jeg fik ved vagtlægen ikke virkede ordentligt, og desuden fik jeg ondt i maven af dem.

Jeg tog den første til frokost, og hold op hvor var det dejligt at have et par timer uden smerter.

Hvis det forsætter sådan, kan jeg snart gå på arbejde igen.

Selv om jeg godt kan strikke, er der altså kun en vis mængde tv man gider se til, så mit behov for gamle serier er brugt op for denne gang.

Jeg har lige opdaget at min venstre fod, som jeg ikke syntes jeg slog, er ved at blive gul, troede ellers kun der var et lille blå mærke.

Jeg startede igår på sjalet til Jannie, og syntes opskriften "vendte" forkert ifh. indtagningerne. Så jeg spurgte Lisette, som jeg købte opskriften af, om det var mig der var "konservativ". Men nej, det var det ikke, der er fejl i opskriften, indtagningerne skal vende, som jeg synes de skal, og det gør det meget nemmere at huske mønsteret. Så da jeg strikker i mohairgarn (og I ved jo alle, at det er umuligt at trævle op), valgte jeg at bryde tråden, og starte forfra. Jeg ved nemlig, at jeg har garn nok.

Vi var ude og aflevere huen, halsedissen og vanterne igår, og de passer perfekt. Thea blev superglad, og det er jo det vigtigste.

1 kommentar:

nettie sagde ...

Hvor er det godt at læse at det går bedre med ryggen. Fort. go. bedring