09 januar 2010

Fødselsdag og strik

Tillykke til svigermor, hun har nemlig fødselsdag i dag.

Jeg strikker meget på mit tæppe i rester. Jeg har strikket 6 baner ud af 10. Ind imellem strikker jeg på trøjen til Frank, det går langsomt, da den er på tynde pinde. Jeg skal ikke strikke på den om morgen inden jeg skal på arbejde, for den fnugger.

Jeg skal også lige have lavet 2 små veste til naboens piger, da den mindste har fødseldag i marts. Kunne også godt tænke mig at strikke en jakke til Mathilde, men det når jeg ikke inden hun skal døbes den 30. januar. Men så kan jeg jo lave den til når hun bliver 1 år, da størrelsen heldigvis er så hun vil kunne passe den næste vinter.

"Heldigvis" er jeg begyndt at arbejde igen efter jul, for så får jeg da læst noget. Det kniber gevaldigt, når jeg går hjemme. Mon det er fordi manden skal underholdes? Tihi!

Ingen kommentarer: