01 januar 2010

Geilsk

I mandags var jeg hos Geilsk i hendes nye lokaler i Silkeborg.

Og tænk sig, jeg "kom til" at købe noget garn. Hun havde noget Bomuld/Uld garn med 30% i rabat.
Jeg købte 10 ngl. mørk lilla og 20 ngl. sort. I første omgang skal det være til en sweater til Frank, og mon ikke der er rigeligt, så jeg også kan få til noget andet.

Jeg har givet mig selv lov til at måtte starte om, her på årets første dag.

Jeg blev færdig med Bisontørklædet den 28. dec., men har ikke haft tid til endnu, at vaske og blokke det.

Igår fik vi endelig taget os sammen til at bytte vores julegaver. Det er første gang, nogensinde, at alle de gaver jeg fik, skulle byttes. Og jeg hader at bytte gaver, men igår gik det nemt, for der var næsten ingen mennesker i byens specialforretninger.

Ingen kommentarer: