16 oktober 2006

Det klør stadig

men nu har jeg fået en forklaring. Det er det stykke, man bruger til at dække af med ved operationen, som har noget "klister" a la plaster, som gør, at det klør.

Jeg var lidt urolig over, at jeg var hævet, for det var jeg ikke, da jeg tog hjem fra hospitalet, så jeg ringede til dem og udtrykte mig bekymring, og jeg var så heldig, at jeg kunne komme i dag kl. 13.30. Det var jo dejligt, men desværre kom jeg ikke ind før kl. 14.30, og det må man jo have forståelse for, når nu man sådan kommer på listen med øjebliks varsel.

Ellers går det vist planmæssigt, og alle de småting som bekymrede mig, var der en naturlig forklaring på.

Jeg praler lidt med, at jeg har blå bryster, men det forsvinder jo nok hurtigt, som blå mærker har det med.

Og så var det jo dagen, hvor vi var til vægtkontrol, jep, jeg har allerede nået mit første delmål. Jeg tager 5 kg ad gangen, men for jer som undrer jer over det skæve tal, er det, fordi jeg jo ikke lige vejede noget som endte på 0 eller 5, da jeg startede. Jeg har tabt lidt mere end skalaen nederst på siden viser, men den kan jo ikke vise decimaler, og jeg har besluttet, at jeg kun må vise de hele kg, jeg har tabt, og ikke runde op, men hvad gør det, jeg kender jo det rigtige tal.

Ingen kommentarer: