21 december 2005

Baby'er

Ja, så var det jeg for ca. 1 måned siden tænkte, at nu var det slut, i hvert fald for et stykke tid, med at strikke babytøj medmindre det var af lyst.

Ja, og så var det at der kom julekort fra min bror igår. Han skal være bedstefar igen. Så nu kan jeg så bare lige give mig til at strikke noget mere babytøj.

Mon jeg nogensinde når til at strikke til mig selv? Jeg vil jo gerne snart være færdig med nogle af mine ufoer og i gang med noget nyt af alt det som er på min to-do-liste.

Nå, nu skal det jo ikke opfattes negativt, for jeg elsker at strikke til baby'er, og jeg glæder mig da også på både min brors, hans kones og det unge pars vegne.

Ellers er jeg ved at være færdig med de 4 par babyfutter, jeg bestemte mig for at strikke i weekenden. Dem til Katrine får hun nu ikke på sin 1 måneds fødselsdag som det var meningen, men de bliver i hvert fald færdige til 1. juledag.

Jeg går nemlig på en kort juleferie i morgen, så jeg kan komme ud og handle mad til julefrokosten som skal afholdes hos os 3. juledag.

Ja, jeg tager bare på arbejde, og kommer så hjem kl. 12.30 og satser så på at manden har arrangeret det hele med lidt hjælp fra sin søster.

Jeg har lige en ½ feriedag, jeg så endelig kan få brugt.

Ingen kommentarer: