11 december 2005

Sokkeklubben

Så blev jeg færdig med det sidste par sokker i Sokkeklubben 2005. Jeg valgte at strikke julesokkerne i mørkegrøn og rød, og som sædvanlig i opal-garn. Billede vil senere kunne ses i mit fotoalbum.

Jeg tog også på langfart i går. Jeg kørte til Filita i Silkeborg, hvor jeg købte noget mørkrosa Indiecita til et prinsesvøb samt noget mørk-beige fra Dansk Mohair til et sjal.

Men jeg havde jo sat mig i hovedet at prinsesvøbet skulle strikkes i "hvid" Alpaca fra Drops, så jeg var også lige i Grønhøj Garn og købe ind til sådan et. Ups!

Om eftermiddagen var Frank og jeg til ophørsudsalg hos Partilageret, hvor vi købte en masse babytøj, da Thea (Franks niece) skal døbes i dag, og så er det jo snart jul. Jeg tror det dyreste stykke tøj kostede kr. 50, men ellers gav vi ca. kr. 35 pr. stk. tøj. Så må vi jo bare håbe det kan bruges, for byttes kan det ikke.
Image hosted by Photobucket.com

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Inge Madsen
Jeg har været på jagt efter en bestemt sokkeopskrift - uden held. Jeg kan se den er i sokkeklubben under maj 2005. Ved du hvor jeg kan finde den. Kan du evt være behjælpelig? På forhånd tak!
Hilsen Mette
mtrad@as.aaa.dk