08 december 2005

Nye fotoalbum

Jeg har nu lagt mine fotos i Yahoo! Photo, og selvom det er på engelsk er det meget nemt. Og fremfor alt det er gratis.

Jeg har kunnet lave lige netop det jeg gerne ville, nemlig flere albums, og jeg kan vælge om der er nogle albums som ikke skal være offentlige.

Så nu slette jeg min Flickr, når jeg får tid.

Ellers går det stille og roligt derudad med månedens sokker fra Sokkeklubben. Jeg er nemlig færdig med diverse bestillinger og julegaver, så jeg gider simpelthen ikke skynde mig. I denne uge bliver det f.ex. kun til strik mens jeg ser Jul i Valhal.

Det kan være jeg i morgen får strikket noget mere, for da skal Frank til julefrokost, og jeg skal bare bringe og hente ham igen (måske), for det kan jo være at Flemming (som ikke kan undgå at skulle køre) kører ham hjem.

Ingen kommentarer: