12 december 2005

Gaver og sokker

Jeg er da rigtig blevet begavet i dag.

Først kom Jens og hviskede: "Der står en kurv til dig fra Dieter nede i mødelokalet".


Jeg var nede og se den da jeg skulle til frokost, da vores frokostrum ligger lige ved siden af mødelokalet. Nøj, hvor så den spændende ud. Den indeholder alle mulige italienske specialiteter. Der var rødvin, pasta, krydderi som man bl.a. bruger når man koger pasta eller man kommer det i stærke retter. Der var chokolade, kager, ost og spegepølse. Og der var sikkert også mere som jeg ikke lige kan huske, men jeg glæder mig til at smage det alt sammen.


Og gæt lige hvad kurven kan bruges til. Image hosted by Photobucket.com

Så har jeg får taget billede af mine december sokker fra sokkeklubben. De kan ses i mit album Sokkeklubben 2005.

Ingen kommentarer: