01 april 2006

Jeg har gjort det igen


Jeg har gjort det igen. Jeg har købt garn. Denne gang til en model fra Design.Club.dk, som jeg forelskede mig i sidste år. Jeg var så heldig at få penge tilbage i skat, og besluttede at nu ville jeg bare have garnet til modellen som hedder Palet.

I skal da også se garnet jeg købte.






Derudover har jeg i den forgangne uge hæklet et sjal til Katja. Det var noget garn, jeg havde fået forærende af en veninde sidste år. Jeg valgte så at supplere med noget pelsgarn til kanten.


3 kommentarer:

Fríða sagde ...

ooohh, hvor er det en flot model, og fine farver du har valgt. jeg bliver stadig mere irriteret over at man ikke kan se alle deres modeller et sted på nettet, det er jo også lidt pudsigt at virksomheden skal hedde noget med .dk og så ikke have en website!
hilsen fra Island
Frida

IF Stjernen sagde ...

Den er flot og nogle feeeede farver du har valgt!

Den ser rimelig stor ud - hvad er brystvidden?

KH Britta

Anonym sagde ...

Uha, den glæder jeg mig til at se færdig...super flot model, og man kan da kun blive i godt humør med alle de dejlige farver du har valgt :o)

Mange hilsner
Randi i Vanløse