14 april 2006

Rettelser

Igår havde vi besøg af Kathrine og hendes forældre. Kathrine er nu næsten 5 mdr. og en rigtig glad pige. Hun smiler ad det hele, eller måske griner hun bare af os voksne fordi vi er så skøre.

Nå, men Kahtrine havde i hvert bamseblusen med, fordi den var for stram i halsen. Så den har jeg lige lavet om, så håber jeg hun kan få den over hovedet nu. Jeg fandt også ud af, at hun er dejlig sund (læs velnæret, ikke tyk), så den sommerbluse jeg er ved at lave til hende, skal jeg lige lave om, så den må jeg hellere få trævlet op, og startet på igen. Og så bliver jeg vist nødt til at lave opskriften lidt om, så vi kan være sikrer på hun kan få den over hovedet.

Gad vide om Thea kan få sin over hovedet? Nå det må jeg hellere spørge om, når jeg skal være sammen med hende på søndag. Thea bliver 7 mdr. i dag.

Jeg elsker børn/babyer når de når denne alder, for så begynder de at udtrykke sig. Både Thea og Kathrine er glade babyer.

Vi er også blevet beæret med at få lov til at passe Kathrine her sidst på måneden, da hendes mor og far skal ud at spise med mormor og morfar, onkel og tante, og desværre for farmoren, så bor hun helt i Frederikshavn, og det er lidt langt at køre for at passe barnebarnet i ca. 3 timer.

Jeg har drillet Frank med at han så skal lære at skifte ble, han ser helt skræmt ud.

Ingen kommentarer: