27 april 2006

Sommerbluse

Jeg er nu ved at være færdig med sommerblusen til Kathrine. Den er magen til den jeg strikkede til Thea for ca. 1 md siden, men der er ikke garn nok. Til alt held fik jeg købt et nøgle brunt Safran hos Lund+Lund igår, som jeg vil bruge til kanterne i halsen og på ærmerne.

Den skal gerne være færdig til på lørdag, for der har vi fået den store ære at passe Kathrine.

Frank skulle til Frankfurt igår ned til en eller anden elektronikmesse. Så vi stod op kl. 3.45 for at han kunne være i lufthaven inden kl. 5.30. Jeg skulle køre ham, for jeg kunne nemt forstille mig hvor træt han ville være i benene, når han kom hjem kl. 22. Så pga. af det tidlige tidspunkt, havde jeg taget en fridag, så jeg kunne slappe af og sove lidt til middag.

Men sådan skulle det ikke være. Kl. 8.30 ringede Frank og spurgte om jeg ville hente ham igen. Flyveren fløj slet ikke, den var i udu, og det havde den åbenbart været allerede dagen før.

Men så fik vi en hyggelig dag ud af det. Frank tog godt nok på arbejde, men kun i 3 timer, så kl. 14 kørte vi til Fredericia for at gå strøgtur. Jeg ville se Lund+Lund's forretning, og så Merete Kastens nye butik. Jeg var slet ikke derinde, for der var ikke noget i vinduet der trak, til gengæld var jeg inde hos Lund+Lund, men det blev kun til 1 ngl. garn.

Hvis ikke Frank havde skullet til Frankfurt havde jeg meldt mig til det kursus de holdt i aftes i fristrik, men sådan skulle det ikke være. Jeg kan jo forsøge at melde mig til det nye kursus de holder den 17. maj, men jeg ved ikke, jeg tror ikke det er noget for mig.

Ingen kommentarer: