19 april 2006

Prinsesvøbet færdigt

Jeg blev i dag færdig med prinsesvøbet, det mangler bare at blive blokket. Den yderste bort var en sej omgang, indtil jeg endelig fik lært mønsteret udenad, så gik det meget nemmere og hurtigere. Det har selvfølgelig også hjulpet på det, at jeg har haft påskeferie.

I denne uge skal vi have lagt fliser ved vores sommerhus, da vi skal have gæster på lørdag, men mon ikke det nåes, især fordi mine svigerforældre hjælper. Frank skulle jo have ferie i denne uge, men i søndags, da vi var til påskefrokost hos hans forældre, viste han endnu ikke om han kunne holde sin ferie. En kollegas kone barslede nemlig i onsdag. Men heldig for os har han valgt først at holde barsel fra på mandag. Det blev forresten en pige, og det er det eneste jeg ved.

Ingen kommentarer: