29 april 2006

Sommerbluse og shoppingtur


Det lykkedes mig at blive færdig med blusen til Kathrine. For en sikkerheds skyld har jeg lavet knapper på den ene skulder, så den er ikke magen til den jeg lavede til Thea.


Nu er jeg så i gang med at lave 2 mere i farven Strawberry (mørk rosa) fra Anna Bell, de er også til Kathrine og Thea, men denne gang vil jeg lave en lille slids foran på blusen. Det giver jo også lidt, så vi ikke risikere at den bliver for stram til at få over hovedet.

Frank og jeg har rigtig været på shoppingtur i formiddag. Han købte 3 nye skjorter og jeg købte en ny taske (kan man få for mange af sådan nogle). Desuden købte vi nogle baljer i "træ" (jeg er i tvivl om det er træ) og et springvand til sommerhuset, formet som en gammel pumpe. Vi var også inde og få kaffe og kage på Cafe Egstrand, den ligger på strøget i Vejle.

Alt i alt en hyggelig formiddag.

Ingen kommentarer: