15 oktober 2006

Det klør

Uha, hvor det klør på halsen, ikke så meget i såret, men mere ca. 5 cm rundt om såret.

Jeg får strikket en del, når ikke lige jeg har besøg af diverse familiemedlemmer, som begaver mig med blomster, og små skåle fra Holmegård. Ja, jeg har skam også fået blomster af mine kolleger i bogholderiet, og vin fra firmaet.

Jeg er startet på en hemmelig gave, ja, jeg kan ikke så godt skrive hvad det er, da personen som skal have gaven følger med på siden. Desuden er jeg nu ved det første ærme på raglan oppefra og ned til Kathrine, og i aftes fik jeg strikket en kvart sok i str. 29, den har jeg så til gengæld været i gang med siden 18. september, men måtte jo trævle det hele op, da jeg fandt ud af at knægten var vokset 2 skonumre.

Jeg er ved at være "alvorligt" bekymret. Jeg har jo købt ind til en bluse med pololukning til Tobias, og opskriften går til max. 1 år, men drengen er allerede vokset meget, så det er da lige før han ikke vil kunne passe den, når jeg i næste uge har fået hjælp af Hanne V. til opskriften. Noget med strikkefasthed kontra garn som ikke var med i opskriften. Men det er jo en helt anden historie.

Hvis ikke Thea er syg, tænker vi på at besøge hende i dag, for jeg skal jo have lavet den raglan oppefra og ned, jeg havde lavet til hendes fødselsdag om, hun kan ikke få den over hovedet, og det er jo ikke smart, selv om alt det andet passer.

Ingen kommentarer: