11 oktober 2006

Kathrines cardigan

Nu har jeg fået taget billede af Kathrines cardigan, den blev færdig natten til tirsdag, da jeg alligevel ikke kunne sove. Hendes mormor kommer på besøg i dag og så kan hun jo passende få den med hjem.

Ja, dette er beviset på at jeg nu er hjemme fra hospitalet, og har det fint efter at have sovet et par timer. Der skal et stærkt helbred til at være syg på et hospital, for man får næsten aldrig sin søvn.

Jeg kan huske at da jeg sidst var indlagt, helt tilbage i 1996, var jeg indlagt en uge, og hold da op hvor var jeg træt da jeg kom hjem. Jeg er glad for at det kun var en nat jeg endte med at skulle "sove" på hospitalet.

3 kommentarer:

Fríða sagde ...

hej Inge, og velkommen hjem igen. håber du kommer dig hurtigt. sikke en fin cardigan, og hvor får du lavet meget, jeg er imponeret!
hilsen fra Island
Frida

The Silent Knitter sagde ...

Hej Inge Velkommen hjem. Du har ganske ret: der skal et godt helbred til at være på sygehus ;-) Jeg håber du kommer dig som planmæssigt. Kh Hanne V

Familien Holm Ebling sagde ...

Hej Inge

Jeg fik lige set Kathrines cardigan inden jeg gik i seng efter en polterabend i Fredericia, det er blevet super, tusind tak.

knus Jannie

p.s. finder jo nok snart en ny opgave til dig